Friday, February 20, 2009

dendam dak2 klas B15CT dh berbalas....

SEMALAM..dak2 mix B15CT telah mula menunjukkn belang di padang futsal..dak2 team aku dh mmbalas dendam kekalahan kat Langkawi ari 2...dak2 B15CTT tewas 2-o xsampai 5 minit game berlangsung...hasil lorongan menarik fizi kt aku n 1 penyudah cantik dari aku sniri dah cukup mmbuktikan bahawa team aku mantap!WAN USTAZ adalah hidden talent lm team aku...ptahanan yg cukup kental...FIZI pemain yg cukup berkemahiran dlm mengelecek bola..HATTA (goalkeeper yg telah lama meninggalkn arena bola sepak kembali beraksi lm team aku)-nmpk gayanya hatta kn aku import masuk lm team aku...hehehehe...bob plak jr aku yg bmain d posisi pertahanan kanan telah menyekat kemaraan FERD n rerakannye dalam mmbolosi jaring team aku....

team aku xtewas lm 3 game pertama....tp bile dh msuk game keempat...msing2 dh pancit..mana x nye..bkn slalu main beb...hehehehe...koyak gk la...tp ape yg penting team aku smlm mmbuktikn ktorg terbaik...xpenah gentar ngn ayt2 psycho dari rakan2 sejawat yg len...perang psikologi bg aku blum ckp kuat berbanding kemahiran n kekuatan lm pasukan yg dimiliki...hehehe...klu nk repeat g pon xde hal.....bb aku tau team B15CTT khilangan seorang player yg agk mantap sudin...brother FAIZ TLO...agk rmai member2 aku yg kejang otot..injured...n brother TLO antara pemain yg injured agk trok...muscle die koyak..3 minggu gk kne rehat....ape2 aku doakan die cepat sembuh...

ok la...aku ase tibe masenye aku mngundurkan diri lu....nati aku post g mende baru...maaf pic g men futsal xde lg...zul simpan kt umah dien wat perkasam..hehehehehe...

No comments:

Post a Comment