Monday, February 23, 2009


Killer Bee

kuar g wat visit kt Sekolah Kebangsaan Telok Gong...untuk paper Information system Analyst for Information Proffesional 1..agk foul gk la kuar g wat research...aku cuma tdo 2 jam je...pas blk dari research aku dh "tebongkang" keletihan..ade wat foul ckit...certain2 maklumat aku xdapat dari skolah..tp bile aku g skolah ni mngingatkan aku pada zaman kanak2 aku...fun jek tgk dak2 skolah ni men2 time rehat...kotor sluar skolah..(mentang2 la ari jumaat ari last skolah lm mggu ni...

tp ape yg lebih lucu adelah..ade dak pompuan kecik (asenye umo lingkungan 8 tahun..baru darjah 2..bsalam ngn aku siap cium tgn...pggl aku "CIKGU"..pas 2 ngn slumber mngeluarkan 1 ayt yg ckp simple...die berkata "cikgu ni cikgu baru ke?" aku tdiam mmbisu...yg mmpu aku wat hnyalah tersenyum...dak 2 cute abis...

budak2....

No comments:

Post a Comment