Sunday, April 3, 2011

Depresi apabila tido anda terganggu

Pada 3 April 2o10, jam 5.50 pg....mcm biasa la...tkejut dr tdo memanjang...kelepiaq mat amin....bila k pejam mata balik mmg tak la.....tapi tiba2 lepas bangun....kepala otak mula memikirkn masalah yg pelbagai..usia ku baru mencecah 25 tahun....tetapi uban di kepala sudah hampir sama dengan lelaki dewasa berusia 34 tahun.Pada usia begini tak perlu la aku cerita pasal perasaan di blog neh. Seperti sedia maklum la kan..masih available n tak di kunci dan drantai oleh mana2 anak gadis mugil di semenanjung malaysia neh.hahaha...........

Seperti biasa, aku kelihatan toya sikit la neh...al maklum la mnjadi key person utk project BASES sekarang...semuanya kelihatan seperti mudah..tetapi kerana menyangkakan ia nya mudah, ia hampir mngundang tragedi di mana aku hampir-hampir hendak berhenti kerja..mana tak nya..aku hantar revised data ke CS(Client Service) hampir 10 kali...ini semua slh strucutre questionnaires...bkn slh aku....haha....

Di saat n tika aku menaip..mengisi ruang blog aku neh, aku tringat kisah semalam..kisah di mana smuanya menjadi bgitu sempurna, bentuknya persis kelapa sunda seperti yang aku pegang ini-Wak Arwidijoko Anuar-Hantu Kak Limah Balik Rumah,2011.Namun ia nya bersifat sementara shj..mungkin kata-kata pd waktu pg mencerminkan betapa gembira nya hati apabila hati di landa mslh....kerana ada ubatnya, namun,perasaan selesa apabila bersama hnya bersifat sementara sahaja, dan kenyataan yang perlu diterima, aku lebih suka buat hal sendiri dari memikirkan isu nak mnjaga hati dan perasaan. You do your part, and i will do my part.Skeian dari Tet

No comments:

Post a Comment