Wednesday, April 6, 2011

Hentikan sgala bentuk halusinasi yang bermain dalam kepala mu TET

Kebelakangan ini aku di hantui sesuatu yang amat2 drastik berlaku lm idup aku....antara yang dpt sgt diduga n yang x diduga berlaku.Mungkin quote yg ssuai dinyatakan sebegini rupa"pucuk di cita...ulam mendatang..." namun apa yang terjadi sekarang...umpama "yang dikejar x dapat, yang di kendong berciciran"

Aku umpama kehilangan arah tuju sebenarnya sekarang, segala tutur kata umpama dilepaskan tanpa memikirkan kesan pada masa akan datang, sikap aku brubah dengan drastik.Lebih suka mnyendiri seperti dulu, segala pergerakan aku dilakukan secara solo wlaupun aku boleh di katakan mempunyai potensi sebagai seorang playboy...tuuuuiiihh!!!krisis dalaman mmbabitkan jiwa sendiri makin kronik utk dperkatakan di sini...namun buat masa ini aku terima segala sbrg kmngkinan utk apa-apa yang akan berlaku pada masa akan datang, sbagai anak jantan tak kan lah benda-benda mcm nie pon kau kan jadi lemah....biar hati mu cute....tnjukkan btapa legendnya kamu......haha.....

Baiklah....baiklah....baiklah....!!tet kau kena pndai kawal tutur kata mu,jenaka mu,apa yang berada di dlm kepala kamu harus kamu seimbangkan n lontarkan dgn baik...segala unsur2 negatif harus kau letak kan ketepi....isu wanita sosial, kehilangan teman wanita mgkin itu yang akan menjadikan kau lebih matang pada masa-masa akan datang, kerana mulai esok dan masa-masa akan datang,aku tahu kau mmpu mlakukan yang terbaik demi mncapai apa yang kau kehendaki..sama seperti lelaki-lelaki yang lain...rumah besar, kereta besar, isteri-isteri cantik..hahaha...baik lah din...tgglkn sgala kekusutan di dalam kepala mu di saat mana jari-jari mu bertindak menekan button 'publish post' ke blog kau sndiri.....

Sekian, dari TET yang kecewa,



p/s-baru dapat project REPOW,bases project bkenaan awareness respondents dlm perbelanjaan harian.

No comments:

Post a Comment