Wednesday, September 2, 2009

Berbuka Puasa Di Resak


1 Majlis bbuka puasa d Resak telah dianjurkan oleh Gedikz Club di rumah Farah telah diadakan pada 31hb Ogos 2009 dengan kerjasama MPP-X n majlis tersebut smmgnye kecoh memandangkn ramai yg hadir...hmpir pnuh rumah 2..lauk pauk yg thidang pada mlm 2 smmgnye sedap...tomyam, popia, tempoyak ikan bilis wawa, smbl kicap yaya, meehon goreng, aym goreng...n pencuci mulut yg cukup dgemari leh aku...buah tembikai...smmgnye mlm 2 kenyang aku dwatnye..majlis bgambar ramai2 dlakukn secara formal n xformal smmgnye blaku ngn rancak..aku jadi photographer mlm 2...mcm2 gelagat aku tgk....bgmbr ngn skndal....hahaha....nizam n nana menjd HEADLINE mlm 2....kecoh....gelak keras perut mlm 2 tgk zam asek kne game je....hehehe...xcukup ngn 2...aku pon kne game gk...tp lynkn je la..hihi.....

ktorg dh semester akhir....jadi program2 xrasmi n hepy2 cmni mg standard la...sbgai kngn terakhir yg kn dkenang wat slama2 nya.....aku syg smua kwn2 aku.....-lovely regard from EN TET

1 comment:

  1. salam dihulur...tanda kenalan...
    kenal nama... disambut senyuman...
    ikatan bertukar menjadi kawan...
    kongsi tawa, kongsi tangisan...
    kita semakin rapat...
    terus menjadi sahabat...
    sentiasa dihati...walau jauh...walau dekat...

    AKU SAYANG KORANG SEMUA !!!

    ReplyDelete