Thursday, September 3, 2009

bile aku dmam.......

EN TET ni ssah kit nk dmam....tp bile die dh start dmam...smmgnye caplet (teruk)...smlm...aku ase terok giler...aku g PK ngn harapan dapat amik ubat yg bssuaian n dsamping 2 gk aku mnyimpan hasrat tuk dapat MC cm owg len....akhirnye pmergian aku ke sana berbaloi...aku dapat MC 3 ari..by da time aku jejak kaki kt PK kpala aku berat giler..pinggang aku cm nk pth....abis sndi2 aku ni lenguh...dsumbatnye ke dalam mulut aku natang ukur suhu tubuh 2...suhu bdn aku 37.9 darjah celcius...xla truk ngt...tp dh dmam...smmgnye trok asenye...slesai je aku amik obat kt kaunter..aku da sumting nk kne setelkn.....byr dwit pndftrn brg elektrik...tp pjbt bendahari lmbt giler nk bukak kaunter die....angin tol aku....dh la dmam....ttido jap aku kt tmpt mnunggu 2 ngn encik kodi....hihi.......ble dh ilang sbr...aku blk ke kolej ngn 1 keje pon xsiap........aduhai....nsib2....

dh tiba masa aku brehat....time to sleep.....ni la jd klu dh dmam....motivasi nk cergas n cerdas lm idup kureng kit....hehehe...

bila bbuka posa lak...aku bbuka sowg2 je kt umah....sdey giler...hihi....ye ar, dak2 umah aku jadi abg2 gagah...g tolong en aso angkt barang2..en aso pndah ke umah baru...de yg mkn kt luar..jadi dak demam nie just tbongkang kt umah...

kul 9 mlm...da meeting majlis bbuka posa kt bk 55...meeting mlm smlm...pnuh ngn tensi....mana xnya....masa makin suntuk....ngn aunty lepas 1 ayt yg wat dak2 systm nie sedar...bile bkerja...kte kne ada SYSTEM,TEAMWORK..tp ape yg pasti....komitmen dari smua biro sgt2 penting.....insyallah...smuanya kn bjaya ngn suksesnye.....hihi

No comments:

Post a Comment